Termeni și condiții generale de utilizarea aplicatiei mobile Car Home

  1. Prevederi generale

    1. .Prezentele condiții de utilizare ale aplicatiei Car Home („Condițiile”) definesc condițiile necesare pentru utilizarea cat si participarea la programul de testare al aplicatiei organizat de catre OMV Petrom Marketing S.R.L având sediul social în strada Coralilor nr. 22, clădirea INFINITY, etaj 1, Oval B , sector 1 înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Bucuresti sub nr J40/10637/1998, cod unic de înregistrare 11201891, atribut fiscal RO.

    2. .Definitii. Pentru scopul acestor Termeni si conditii:

      1. ."Utilizator" inseamna orice persoana fizica, cu varsta peste 18 ani care se inregistreaza si foloseste Aplicatia, acceptand acesti termeni. Pentru evitarea oricarui dubiu, Aplicatia nu este destinata utilizarii de care persoane fizice care nu indeplinesc conditiile descrise in aceasta definitie si, in mod explicit, nu este destinata utilizarii de catre minori (asa cum sunt definiti de legislatia in vigoare care este aplicabila unui anumit Utilizator);

      2. "Date Personale" sau "Date cu Caracter Personal" inseamna orice informatii referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila; o persoana identificabila este acea persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in mod particular prin referire la un nume, un numar de identificare, locatie, identificator on-line, on la unul sau la mai multi factori specifici identitatii sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale, conform definitiei de la art. 4 alin. 1 din Regulamentul General privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal ("GDPR");

      3. ."Serviciu" inseamna furnizarea catre Utilizator a accesului la date si informatii transmise de OMV SRL si furnizorii sai prin Internet, cu ajutorul Aplicatiei precum si functionalitatile oferite de Aplicatie;

      4. Atacuri de tip "refuzul serviciului" (Denial of Service) inseamna interferenta cu Serviciul, referitor la oricare Utilizator, retea sau server;

      5. "Cracking sau hacking" inseamna trecerea neautorizata peste serviciul de autentificare al Utilizatorului sau alte servicii de securitate ale oricarei retele, server, server web sau cont de Utilizator.

    3. Politica de utilizare a Aplicației este descrisă în prezentul document, care este disponibil în contul creat prin Aplicație, care permite vizualizarea și înregistrarea conținutului său. Înainte de înregistrarea inițială în Aplicație și înainte de prima utilizare a Aplicației, fiecare utilizator trebuie să citească integral Condițiile de utilizare.

    4. Abonații Programului Car Home au acces la oferte speciale de produse și alte beneficii, și pot primi informații și oferte personalizate în funcție de necesitățile, vârsta, sexul sau istoricul achizițiilor Abonatului, și pot primi materiale de marketing asociate inrolarii in aplicatia Car Home.

    5. .Promotorul își rezervă dreptul de a modifica Condițiile sau de a anula integral Programul de testare Car Home în orice moment, fără justificare sau compensații, și fără a accepta cereri de despăgubire din partea Abonaților. Promotorul va notifica Abonatul cu cel puțin paisprezece (14) zile înainte de data intrării în vigoare a amendamentelor sau a noilor Condiții. Toate aceste amendamente la Condiții sau la Programul Car Home trebuie realizate sub forma unor amendamente în scris, numerotate, ale prezentelor Condiții, intrând în vigoare la data publicării în Aplicația Car Home .

    6. .Beneficiile, perioada, condițiile de utilizare și durata curente ale Programului OMV, sunt stabilite exclusiv de către Promotor, iar Abonații pot afla aceste informații din Aplicație.

    7. .Abonarea la Programul Car Home este voluntară. Contul de utilizator al Abonatului din Aplicație („Contul”) si inrolarea in formularul de inscriere pus la dispozitie anterior descarcarii aplicatiei reprezintă dovada participării la Programul Car Home.

    8. După trimiterea formularului de înregistrare completat și finalizarea cu succes a procesului de înregistrare (inclusiv descărcarea aplicației), va fi deschis un cont de abonat. Abonatul poate începe săși folosească Contul și să testeze funcționalitățile dezvoltate în aplicație.

    9. Abonatul își poate accesa Contul prin Aplicație.

    10. Accesul la Cont este protejat prin nume de utilizator și parolă. Abonatul trebuie să păstreze confidențiale informațiile necesare accesării Contului său. Abonatul nu poate permite terților să-și folosească Contul. Dacă Abonatul nu respectă această obligație, el/ea va fi răspunzător pentru toate daunele suportate de către Promotor sau terți în legătură cu utilizarea Contului său de către terți.

  2. Utilizarea Aplicației

    1. Aplicatia Car Home („Aplicatia") este o platforma online (aplicatie mobila) dezvoltata exclusiv in mediul mobil care asigura:

      1. Inregistrarea si managementul utilizatorului si a datelor atasate acestuia

      2. Inregistrarea si managementul informatiilor si documentelor ce privesc autovehiculul si proprietatea utilizatorului;

      3. Inregistrare si managementului serviciului de mementouri si notificari

      4. Posibilitatea de a plati diferite taxe (vigneta, peaj taxa pod, asigurare RCA) prin intermediul unui link de e-commerce pus la dispozitie de o terta parte (denumit Procesator de Plati);

      5. Cu acordul utilizatorilor, o gama larga de servicii conexe, care sunt imbunatatite si dezvoltate constant, prin intermediul furnizorilor de servicii prezenti in aplicatie.

    2. OMV Petrom S.A ofera Utilizatorului, in baza contului creat de catre Utilizator, acces la Aplicatia avand urmatoarele functionalitati:

      1. .Posibilitatea de a tine evidenta informatiilor referitoare la autovehicul si de a putea receptiona notificari privind expirarea inspectiei tehnice periodice ITP, a asigurarii de tip RCA si/sau CASCO, a reviziilor tehnice periodice, a rovinietei si a altor mementouri/notificare configurate specific de utilizator, in baza configurarilor prealabile facute de catre Utilizator in acest sens; Acestea pot contine link-uri sau informatii privind terte parti, cum ar fi: statii ITP, produce de asigurare, brokeri de asigurare, etc, pe care le puteti folosi sau nu, la alegerea Utilizatorului.

      2. .Urcarea si organizarea documentelor in aplicatie ce au legatura cu autovehiculele avute in proprietate

      3. .Setare profilului de utilizator si inrolare masinilor detinute pentru a contracta serviciilele puse la dispozitie de aplicatie (plata taxa pod peaj sau vigneta)

      4. .Istoric de achizitii prin aplicatie cat si documentele doveditoare efectuarii platii (factura si dupa caz document vigneta, document taxa trece pod peaj – emise de CNAIR si polita de asigurare)

      5. Intermedierea achizitionarii asigurarii de raspundere civila delictuala, prin intermediul Brokerului de Asigurari partener;

      6. beneficieze de ofertele OMV, și în special să cunoască ofertele speciale rezervate exclusiv Utilizatorilor care s-au abonat la Programul Car Home.

      7. folosească hărți cu o funcție de localizare a stațiilor de alimentare OMV - un instrument pentru căutarea Stațiilor de alimentare OMV într-o locație selectată de Utilizator;

      8. Promovarea produselor si serviciilor noastre sau ale partenerilor nostri.

    3. Folosirea Aplicației în scop comercial nu este permisă, de asemenea folosirea aplicației este voluntară și gratuită.

      1. .După descărcarea și instalarea Aplicației, Utilizatorii trebuie să se înregistreze și să creeze propriile conturi de utilizator („Conturi”).

      2. Aplicatia foloseste principiul cererii datelor personale doar atunci cand este cazul si pentru a servi unui temei de prelucrare.

      3. Pentru înregistrarea în Programul Car Home prin intermediul Aplicației și pentru crearea unui cont, Utilizatorii trebuie să prezinte următoarele informații:

        1. Nume (obligatoriu)

        2. Prenume (obligatoriu),

        3. Adresa e-mail (obligatoriu),

        4. Formula adresare (obligatoriu),

      4. Pentru utilizarea functionalitatilor de plata vigneta si/ sau taxa de pod astfel incat factura fiscala sa poata fi emisa Utilizatorul trebuie sa prezinte urmatoarele informatii:

        1. Număr telefon (obligatoriu),

        2. Adresa de domiciliu ( Tara, Oraș ,Strada si număr in mod obligatoriu)

        3. Informatii referitoare la masina (VIN, Numar inmatriculare). La plata vignetei, a taxei de punte si a asigurarilor contractate prin Westaco SRL Broker, OMV Marketing SRL nu prelucreaza date legate de cardul utilizatorului, acestea fiind introduse de catre utilizator in interfata procesatorului de plati.

      5. 5.Pentru plata vignetei, a asigurărilor contractate prin intermediul Brokerului Westaco SRL si a taxei de pod, OMV Marketing SRL nu prelucrează date referitoare la cardul utilizatorului, acestea fiind introduse de utilizator in interfata procesatorului de plati.

      6. .Pentru contractarea serviciului de polita de asigurare ce este pus in la dispozitie prin intermediul brokerului de asigurari Westaco SRL Utilizatorul furnizeaza urmatoare informatii:

        1. Cod numeric personal (obligatoriu – pentru aceasta utilizare)

        2. Serie si numar CI (obligatoriu – pentru aceasta utilizare)

        3. Data expirare CI (obligatoriu – pentru aceasta utilizare)

        4. Numar Permis Conducere (obligatoriu – pentru aceasta utilizare)

        5. Categorie Permis (obligatoriu – pentru aceasta utilizare)

        6. Data expirare permis (obligatoriu – pentru aceasta utilizare)

        7. Copii după documentele legal solicitate pentru obținerea unei polițe de asigurare

      7. .Concomitent cu introducerea informatiilor referitoare la masina (VIN, Numar inmatriculare) se prelucrează prin colectare din baze de date externe OMV Petrom Marketing SRL (ex: RAR, CNAIR etc.) și ale informații regăsite în talonul de înmatriculare (ex: categorie vehicul, marca, tip, model, an fabricație, tip carburant, tip utilizare: ex: personal, închiriere, marfă, curierat etc.)

      8. Pentru transmiterea de comunicării comerciale / de marketing personalizate sau a prelucrării datelor de localizare geografică Utilizatorul trebuie sa prezinte următoarele informații:

      9. Nume, prenume (obligatoriu)

      10. Date de contact (adresă de e-mail, telefon, fax) (obligatoriu),

      11. Date de localizare geografică, pentru notificări de tip Push (în corelare cu statusul ”Activ” al instalării aplicației și cu Acordul de a primi astfel de notificări)

      12. Date referitorare le istoricul achizițiilor dvs. în stațiile noastre

      13. Pentru contractarea serviciul de polita de asigurare utilizatorul trebuie sa accepte termenii si conditiile specifice acestui serviciu disponibile la momentul accesarii din aplicatie a functionalitatii.

    4. Nu se permite furnizarea de informații false, în special pentru informațiile care nu aparțin Utilizatorilor. Utilizatorii trebuie să protejeze datele de logare pentru a împiedica accesul terților la conturile lor

    5. Pentru ca un Utilizator sa poata beneficia, in cele mai bune conditii, de serviciile descrise mai sus, acesta trebuie sa urmeze un anumit set de pasi:

      1. descarcarea Aplicatiei din Apple App Store, pe un telefon compatibil cu versiunea de Aplicatie curenta, conform mentiunilor din pagina Aplicatiei din Apple App Store. Astfel, OMV Petrom Marketing S.R.L. nu garanteaza functionarea Aplicatiei pe orice dispozitiv mobil apartinand unui Utilizator;

      2. crearea unui cont de Utilizator, prin completarea unui formular continand urmatoarele campuri: adresa de email, nume, prenume, parola, la completarea acestui formular, Utilizatorul este obligat sa furnizeze date actuale si complete; in lipsa completarii formularului, o persoana fizica nu poate deveni Utilizator al Aplicatiei; scopul solicitarii si prelucrarii acestor informatii de care OMV Petrom Marketing S.R.L. este descris in politica de prelucrare a datelor cu caracter personal ("Politica de confidentialitate"), accesibila aici;

      3. acceptarea Termenilor si conditiilor si confirmarea ca a fost informat cu privire la continutul Politicii de confidentialitate; aceste documente sunt accesibile in orice moment, pentru consultare, in cadrul Aplicatiei, ulterior finaliarii procesului descris mai sus;

      4. .actiuni specifice culegerii datelor, documentelor si informatiilor referitoare la autoturisme si persoana;

      5. .alte actiuni specifice contactarii si contractarii furnizorilor de servicii de asigurari, vigneta, taxa pod peaj, etc.

    6. .OMV Marketing SRL isi declina orice raspundere fata de eventuale prejudicii ce rezulta pentru Utilizator sau terte parti din: a) relatia contractuala pe care acestia o au, cum ar fi, de exemplu, dar nelimitat la acestea, relatia dintre Utilizator si companiile de asigurari, precum si din b) modul in care companiile de asigurari, alti furnizori de produse si prestatori de servicii prelucreaza datele cu caracter personal transmise prin intermediul platformei, respecta confidentialitatea datelor, documentelor si informatiilor primite si masurile de securitate pe care acestea le iau, fiecare dintre Partile enumerate mai sus actionand in calitate de Operator Independent, in sensul art. 24 din Regulamentul 679/2016

    7. Folosirea Aplicatiei este gratuita, iar in cazul in care anumite servicii vor fi contra cost, utilizatorul va fi informat in prealabil.

    8. În timpul utilizării Aplicației Car Home, Utilizatorii sunt responsabili pentru propriile dispozitive și sistemele informatice utilizate pentru accesarea Aplicației și pentru setările dispozitivelor și sistemelor proprii. Furnizorul de servicii nu este responsabil pentru dispozitivele și sistemele Utilizatorilor sau pentru utilizarea dispozitivelor si sistemelor Utilizatorilor de către terți.

    9. 9.Limba implicită a Aplicației va fi selectată în mod automat pe baza limbii selectate pe dispozitivul mobil al Utilizatorului.

    10. Informațiile privind ofertele speciale pot fi vizualizate în Aplicație. Dacă Abonatul își exprimă acordul în acest scop, el poate primi informații legate de oferte speciale sub forma unor mesaje de marketing primite prin Aplicație sau alte canale de comunicare electronică.

    11. Pe parcursul utilizarii Aplicatiei, Utilizatorul are posibilitatea sa modifice datele sale incorecte sau inexacte si/sau sa se deconecteze din Aplicatie. Totodata, Utilizatorul are oricand dreptul de stergere a contului, ceea ce nu afecteaza legalitatea prelucrarii datelor din contul sau pe perioada de activitate a acestuia.

    12. In masura in care Datele Personale oferite de care Utilizator la momentul completarii formularului de Inscriere in Aplicatie sunt false, inexacte, sau incomplete, OMV Marketing SRL, ulterior constatarii acestui fapt in mod direct sau ca urmare a unei sesizari, poate anula sau suspenda temporar accesul Utilizatorului la cont sau operatiunile desfasurate in acest cont, total sau partial, sau poate refuza furnizarea oricarui sau tuturor serviciilor disponibile in cadrul Aplicatiei, in masura in care Datele Personale respective nu pot fi rectificate cu ajutorul Utilizatorului.

    13. Ofertele speciale pot fi transmise tuturor Abonaților, grupurilor de Abonați sau fiecărui Abonat individual.

    14. Cu acordul Abonatului, Promotorul poate elabora și face disponibile oferte speciale care corespund potențialelor necesități sau așteptări ale Abonaților. Ofertele speciale pot fi personalizate în funcție de informațiile despre Abonat deținute de Promotor și elaborate în special prin analizarea următoarelor:

      1. storicul achizițiilor, în special tipul și cantitatea produselor achiziționate;

      2. modul în care Aplicația Car Home este utilizată, în special ofertele ܈și funcțiile care sunt preferate de către Abonat;

      3. informațiile legate de locația și deplasările Abonatului, în special vizitele la Stațiile de alimentare OMV;

      4. alte date personale furnizate de Abonat (data nașterii, etc.).

  3. Drepturile si obligatiile Utilizatorului. Utilizarea improprie

    1. Utilizatorul este de acord sa foloseasca Serviciul cu buna credinta si numai in scopuri legale. Utilizatorul se obliga ca:

      1. .nu va modifica, copia, distribui, transmite, afisa, publica, reproduce, acorda licente, crea produse derivate, transfera sau vinde orice fel de informatie sau servicii obtinute de pe sau prin intermediul Website-ului de prezentare a Aplicatiei si a Aplicatiei;

      2. nu va desfasura (si nu va permite) activitatea de cracking sau hacking, sau a atacurilor de genul "negarea serviciului". Utilizatorii care violeaza securitatea sistemelor sau retelelor pot fi actionati in instanta, cu atragerea raspunderii civile si/sau penale, dupa caz;

    2. Utilizatorul este de acord sa exonereze de raspundere si sa nu actioneze OMV Marketing SRL in justitie cu privire la orice pretentie ridicata de catre un tert, rezultata din utilizarea serviciului sau a retelei de comunicatii a OMV Marketing SRL si a Internetului de catre Utilizator, cat si cu privire la orice pierdere (directa, indirecta, pe cale de consecinta sau de alta natura), costuri, actiuni, procese, pretentii, stricaciuni, cheltuieli (inclusiv cheltuieli de judecata), prejudicii sau alte raspunderi, suferite in vreun fel sau provocate direct de OMV Marketing SRL ca urmare a incalcarii sau ignorarii de catre Utilizator a acestor Termeni si conditii.

  4. Dezactivarea și încetarea Abonamentului la Programul Car Home

    1. Abonatul își poate rezilia Abonamentul la Programul Car Home, în mod gratuit, în orice moment, cu ajutorul Aplicației, în secțiunea „Delete account” pentru dezactivarea înregistrării la Programul Car Home. Abonamentul la Programul Car Home și cardul virtual vor fi anulate (incluzând imposibilitatea de răscumpărare a cupoanelor sau a altor beneficii aferente cardului virtual) în mod automat începând cu data dezactivării înregistrării.

    2. Promotorul poate dezactiva de asemenea Contul Abonatului în următoarele cazuri (fără a se limita la):

      1. abonatul nu s-a logat în Contul său pentru mai mult de douăzeci și patru (24) de luni;

      2. informațiile introduse de Abonat în timpul procesului de înregistrare sunt incorecte în mod intenționat sau în mod evident;

      3. abonatul își încalcă obligațiile specificate în Termeni și Condiții Generale

        1. sau

      4. .în situația identificării unor tentative de fraudă.

  5. Cerințe tehnice

    1. Aplicația poate fi descărcată pe dispozitive iOS si Android cu acces Internet, în special pe telefoane mobile.

    2. Aplicația este destinată pentru dispozitive iOS 13.0 sau superior și Android 9 sau superior cu acces la Apple App Store Romania si Google Play Romania.

    3. Fiecare model de dispozitiv are acces la anumite versiuni software. Pentru anumite tipuri de dispozitive, pot să nu fie disponibile anumite versiuni software. Dacă versiunea software relevantă nu este disponibilă pentru dispozitivul Utilizatorului, Utilizatorul nu poate folosi Aplicația Car Home. Cu toate acestea, OMV depune eforturi pentru a oferi versiuni software pentru cele mai multe tipuri de telefoane mobile. Dată fiind evoluția continuă a dispozitivelor de pe piață, OMV nu poate prezenta o listă a dispozitivelor actuale care pot rula Aplicația

    4. .Cerințele specifice pentru ca un dispozitiv să ruleze Aplicația sunt următoarele:

      1. .un nivel suficient al bateriei,

      2. .acces la Internet,

      3. un cont de e-mail activ.

      4. spatiu suficient pentru descarcarea aplicatiei

    5. .Instalarea și utilizarea Aplicației Car Home necesită comunicații fixe de date de la dispozitivul Utilizatorului. Cantitatea și frecvența comunicațiilor de date depinde de modul și de timpul de utilizare a Aplicației. Costul pentru comunicațiile de date este suportat de Utilizator și depinde de contractul dintre Utilizator și Furnizorul de servicii Internet.

    6. .Furnizorul de servicii poate posta și poate oferi actualizări pentru Aplicația Car Home . Aplicația Car Home trebuie actualizată permanent pentru a rula corespunzător. Furnizorul de servicii nu garantează că Aplicația Car Home va rula corespunzător decât dacă Utilizatorul descarcă și instalează pe dispozitivul propriu actualizările puse la dispoziție de Furnizorul de servicii.

    7. OMV Marketing SRL nu poate fi trasa la raspundere pentru dificultatile tehnice care pot aparea in functie de dispozitivul mobil de pe care este rulata Aplicatia si capabilitatile acestui dispozitiv.

    8. Accesul la anumite resurse ale dispozitivului Utilizatorului, ca de ex. fotografii / multimedia, codul de identificare al dispozitivului, informații legate de conexiune, localizare geografică sau contacte, poate fi necesar pentru utilizarea anumitor funcții ale Aplicației Car Home. Dacă accesul la aceste surse este refuzat, acest lucru poate limita funcționalitatea Aplicației Car Home

    9. Pentru ca Aplicația Car Home să ruleze corespunzător pe un dispozitiv, acest dispozitiv:

      1. trebuie să nu conțină modificări ale sistemului de operare, în special cele care anulează protecția de securitate a producătorului dispozitivului sau sistemul de operare (jailbreaking și rooting);

      2. .trebuie să fie capabil să asigure o conexiune Internet.

  6. Localizare

    1. .La prima lansare a Aplicației Car Home, Utilizatorului i se solicită să aleagă să acorde sau să refuze consimțământul pentru prelucrarea datelor privind locația sa. Dacă se acordă consimțământul, acesta poate fi anulat și re-acordat din setările sistemului de operare al dispozitivului. Astfel, Aplicația Car Home poate utiliza funcția de geo localizare pentru a personaliza conținutul în funcție de locația Utilizatorului. OMV nu stochează date cu caracter personal în timpul utilizării. Atunci când sunt prelucrate date cu caracter personal, de exemplu când se utilizează funcția „save favourites”, aceste date sunt salvate doar pe dispozitivul Utilizatorului.

    2. Dacă se acordă consimțământul, locația curentă a Utilizatorului poate fi prelucrată cu ajutorul funcției Maps/Harti.

    3. Deși acordarea consimțământului pentru prelucarea datelor privind locația nu reprezintă o condiție obligatorie pentru abonarea la Programul Car Home sau pentru utilizarea Aplicației, funcțiile aplicației care folosesc sistemul de localizare geografică vor fi limitate.

  7. Securitatea Aplicației Car Home

    1. .Accesul la datele Utilizatorului din Aplicația Car Home sunt protejate cu nume de utilizator și parolă. Parola trebuie să îndeplinească cerințele de securitate menționate în formularul de înregistrare, în special cele legate de numărul și tipul caracterelor. Parola de acces trebuie protejată, și nu poate fi comunicată altor persoane.

    2. Utilizatorul nu poate permite terților să utilizeze contul său. În cazul în care Utilizatorul nu își respectă această obligație, el va fi răspunzător pentru toate daunele suferite de OMV sau de terți în legătură cu utilizarea contului său în Aplicației Car Home de către terți.

    3. OMV recomandă ca Utilizatorul să dezinstaleze Aplicația Car Home de pe dispozitiv imediat după ce decide că nu va mai utiliza dispozitivul respectiv și că urmează să îl cedeze unor terți.

    4. OMV declară că va depune toate eforturile pentru a asigura un nivel ridicat de securitate tehnică pentru Aplicație și datele Utilizatorului. Cu toate acestea, OMV declară că Aplicația Car Home se poate dovedi vulnerabilă la anumite amenințări viitoare, date fiind particularitățile tehnologiei de informații. Din Internal acest motiv, OMV recomandă actualizarea Aplicației Car Home și declară că poate emite, ocazional, rapoarte de instrucțiuni cu norme de securitate pentru utilizarea Aplicației.

    5. Utilizatorul are responsabilitatea datelor si informatiilor pe care le furnizeaza si garanteaza ca acestea sunt reale, corecte si actualizate si, nu in ultimul rand, ca are dreptul de a le furniza, in special in ce priveste datele tertilor. In privinta acestor date, utilizatorul actioneaza in calitate de Operator, toate obligatiile prevazute de art. 24 din Reg. UE 679/2016 fiind aplicabile.

    6. .Utilizatorul este de acord sa furnizeze datele, documentele si informatiile in mod voluntar cu ocazia utilizarii Aplicatiei Car Home. Intrucat Utilizatorul completeaza toate datele referitoare la asigurarea obligatorie RCA si alege compania de asigurare careia ii vor fi trimise si care va prelucra aceste date conform politicii sale de confidentialitate, Utilizatorul este responsabil pentru datele pe care le furnizeaza in cadrul Aplicatiei sau prin intermediul Aplicatiei, pentru orice prejudiciu cauzat OMV Marketing SRL, cat si fata de orice tert care ar putea fi prejudiciat prin furnizarea datelor.

    7. Utilizatorul recunoaste calitatea de intermediar al OMV Marketing SRL in ce priveste unele servicii oferite prin aplicatie. Totodata, utilizatorul este informat si este de acord ca este deplin responsabil de relatia contractuala cu companiile de asigurari, alti furnizori de produse si prestatori de servicii. Nu in ultimul rand, Utilizatorul ia la cunostinta ca OMV Marketing SRL nu poarta raspunderea si nu are control asupra modului in care acestea prelucreaza datele cu caracter personal transmise prin intermediul platformei, respecta confidentialitatea datelor, documentelor si informatiilor primite si masurile de securitate pe care acestea le iau.

  8. Conexiunea la Terte Parti

    1. Serviciul poate fi folosit de catre Utilizator pentru a afla diferite informatii afisate de catre OMV PETROM MARKETING S.R.L in Aplicatie, pentru a face legatura cu website-uride oriunde din lume, iar Utilizatorul se angajeaza sa respecte politicile de utilizare valabile in acele website-uri. Utilizatorul accepta faptul ca OMV PETROM MARKETING S.R.L. nu controleaza aceste website-uri, nu este responsabila si nu isi asuma nicio obligatie in ceea ce priveste alte website-uri, orice link din alte siteuri sau continutul acestora.

    2. Orice includere de link-uri spre alte website-uri sau retele este facuta numai pentru ajutorul Utilizatorului si nu implica sprijinirea de catre OMV PETROM MARKETING S.R.L. a materialului disponibil pe sau prin acele website-uri sau retele si nici vreo asociere cu operatorii lor. Utilizatorul acceseaza acele websituri si le foloseste produsele si serviciile exclusiv pe propriul risc. Accesarea acestor web site-uri se face conform termenilor si conditiilor fiecarui website. OMV PETROM MARKETING S.R.L. nu are nicio raspundere cu privire la continutul acestor website-uri

    3. OMV PETROM MARKETING S.R.L. nu garanteaza ca serviciile sau continutul furnizate de terte surse sunt acceptabile si disponibile in orice parte a Romaniei. Daca Utilizatorul acceseaza alt continut sau servicii de pe website-uri ale unor terti, OMV PETROM MARKETING S.R.L. nu este responsabila pentru respectarea de catre client a legilor locale sau a altor acte normative in vigoare in acele tari

    4. OMV PETROM MARKETING S.R.L. nu isi asuma raspunderea, in nicio situatie, pentru nicio dauna pricinuita direct sau indirect si pentru nicio pierdere de profit directs sau indirecte, suferite ca urmare a utilizarii sau a intreruperii utilizarii serviciilor oferite de Aplicatia Car Home

  9. Prelucrarea datelor cu caracter personal

    1. .Datele cu caracter personal ale Abonaților sunt protejate în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului European din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal ܈și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) („GDPR”).

    2. .Abonatul convine că abonamentul său la Programul Car Home înseamnă că OMV Petrom Marketing S.R.L având sediul social în strada Coralilor nr. 22, clădirea INFINITY, etaj 1, Oval B , sector 1 înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Bucuresti sub nr J40/10637/1998, cod unic de înregistrare 11201891, atribut fiscal RO, deține poziția de Operator de date cu caracter personal și astfel poate prelucra datele cu caracter personal ale Abonatului – prenume, nume, adresa poștală / de corespondentă, adresa de e-mail și alte date comunicate sau furnizate în mod voluntar Promotorului, ca de exemplu data nașterii, sexul, numărul de telefon, locația geografică și / sau fotografia – în scopul Abonamentului la Programul Car Home, pentru perioada de timp necesară pentru îndeplinirea scopurilor menționate mai jos.

    3. .În scopul accelerării procesului de înregistrare, Abonatul poate alege ca datele sale de înregistrare să fie preluate automat din contul său de activ de Facebook, Google sau Apple. În acest caz, datele cu caracter personal ale Abonatului vor fi transferate și vor face obiectul politicii de confidențialitate a Facebook Inc. (a se vedea https://www.facebook.com/legal/terms/dataprocessing ), a Internal Google LLC (a se vedea https://policies.google.com/privacy?hl=cs#intro sau a AppleInc https://www.apple.com/legal/privacy/data/ro/ )

    4. Datele cu caracter personal sunt prelucrate în următoarele scopuri:

      1. abonarea, de către Abonat, la Programul Car Home;

      2. facilitarea funcției de căutare a Stațiilor de alimentare Car Home;

      3. atribuirea achizițiilor în Contul Abonatului;

      4. păstrarea unui istoric al achizițiilor atribuite Abonatului;

      5. .oferirea reducerilor și transmiterea informațiilor privind ofertelor speciale către Abonați.

    5. 5.Pentru a vă furniza toate serviciile oferite de aplicația Car Home, vă prelucrăm datele cu caracter personal prezentate mai sus în baza următoarelor temeiuri legale de prelucrare :

      1. Consimțământul Abonatului privind prelucrarea datelor cu caracter personal ca de exemplu: în scopul trimiterii de comunicării comerciale personalizate sau a prelucrării datelor de localizare geografică [consimțământul persoanei vizate în sensul Articolului 6(1)(a) din GDPR];

      2. Executarea unui contract la care dvs. sunteți parte, reprezentat de instalarea și folosirea aplicației Car Home prin acceptarea Termenilor și Condiții generale de utilizare a acesteia, considerate acceptate ca urmare a instalării și folosirii ei de către dvs. [executarea contractului în sensul Articolului 6(1)(b) din GDPR];

      3. Conformitatea cu obligațiile impuse de legislația aplicabilă, ca de ex. legislația fiscală sau contabilă, [îndeplinirea unei obligații legale care îi revine operatorului de date în sensul Articolului 6(1)(c) din GDPR];

      4. .Interesul legitim al Promotorului în legătură cu realizarea și implementarea Aplicației și pentru apărarea drepturilor și intereselor sale, ca de ex. protecția împotriva reclamațiilor, interese legitime în sensul Articolului 6(1)(f) din GDPR].

    6. .Scopul consimțământului privind prelucrarea datelor cu caracter personal include, fără a se limita la, consimțământul legat de primirea materialelor publicitare electronice prin e-mail și/sau SMS. Abonatul are dreptul de a revoca, în orice moment, consimțământul acordat anterior sau de a refuza primirea materialelor publicitare în format electronic în orice moment. Abonatul confirmă faptul că Promotorul, indiferent de acordarea consimțământului privind primirea materialelor de marketing, poate transmite materiale promoționale prin poștă la adresa poștală / de corespondentă completată / comunicată.

    7. .Abonatul convine că, la momentul abonării la Programul OMV prin intermediul Aplicației, sau în orice moment ulterior, acesta poate acorda Promotorului consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul activităților de marketing personalizat (oferte personalizate și comunicării de marketing personalizate pentru un Abonat pe baza analizei istoricului de achiziții al Abonatului), care va permite Promotorului să analizeze mai bine preferințele specifice ale Abonatului și să ofere produse sau servicii mai relevante. Totodată, Abonatul înțelege că după activarea voluntară a funcției de localizare geografică a dispozitivului său și după acordarea Promotorului a consimțământului specific pentru prelucrarea acestui tip de date personale (geo-localizare), va permite Promotorului să coroboreze datele de localizare geografică ale Abonatului, cu preferințele sale specifice, pentru a transmite oferte personalizate disponibile în anumite benzinării aflate în zone geografică în care se află Abonatul.

    8. Aceste consimțăminte pot fi revocate / retrase în orice moment prin intermediul Aplicației Car Home

    9. .Refuzul acordării acestui consimțământ la momentul abonării sau revocarea sa ulterioară nu va afecta participarea la Programul Car Home.

    10. Abonatul înțelege că deși acesta comunică în mod voluntar datele cu caracter personal, ele trebuie înregistrate în Programul Car Home și prelucrate în conformitate cu scopurile și regulile menționate în acest document.

    11. Abonatul trebuie să asigure corectitudinea și exactitatea datelor cu caracter personal menționate în Aplicație și să notifice Promotorului toate modificările acestor date, ca de exemplu folosind Aplicația pentru modificarea acestor date în Cont. Abonatul poate șterge toate datele cu caracter personal care nu sunt obligatorii, ca de exemplu data nașterii, numărul de telefon etc. din Contul său, în orice moment.

    12. Datele cu caracter personal ale Abonatului sunt stocate pe perioada abonamentului său la Programul Car Home. După această perioadă, datele cu caracter personal pot fi prelucrate doar dacă acest lucru este solicitat de reglementările legale sau permise de interesele legitime ale Promotorului, pentru cel mult cinci ani.

    13. Destinatarii datelor cu caracter personal sunt operatorii Stațiilor de alimentare OMV și furnizorii de servicii ai Promotorului, ca de ex. furnizorul Aplicației, agențiile de marketing care sprijină Promotorul în derularea acestui Program, furnizorul beneficiilor etc. Lista actuală a destinatarilor ܈și a persoanelor împuternicite poate fi primită de la Promotor, la cerere.

    14. Promotorul garantează că Abonații ale căror date cu caracter personal sunt prelucrate de Promotor își pot exercita drepturile statutare permise de RGPD, după cum urmează:

      1. Dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate: aveți dreptul de a obține o confirmare că se prelucrează sau nu datele dumneavoastră cu caracter personal, si, în caz afirmativ, aveți acces la tipul de date cu caracter personal și la condițiile prelucrării lor, prin formularea unei cereri în acest sens către operator;

      2. Dreptul de a cere rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal: aveți posibilitatea să solicitați, prin trimiterea unei cereri în acest sens către operator, rectificarea datelor cu caracter personal care sunt inexacte, suplimentarea datelor cu caracter personale în situația în care acestea sunt incomplete sau ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal în situațiile în care :

      3. datele cu caracter personal nu mai sunt necesare scopului lor inițial (si nu există un nou scop legal pentru prelucrare),

      4. baza legală a prelucrării o reprezintă consimțământul persoanei vizate, iar persoana vizată își retrage consimțământul, si nu există niciun alt temei legal pentru prelucrare,

      5. persoana vizată își exercita dreptul la opoziție si operatorul nu are motive în favoarea continuării prelucrării care prevalează,

      6. datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal,

      7. ștergerea este necesară pentru respectarea legislației UE sau din Romania, sau

      8. datele cu caracter personal au fost colectate în legătura cu oferirea de servicii ale societății informaționale oferite către copii (daca este cazul), pentru care consimțământul este guvernat de reguli speciale;

      9. Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării: aveți dreptul să obțineți restricționarea prelucrării în situațiile în care:

        1. considerați că se prelucrează date cu caracter personal inexacte, pentru o perioada care îi permite operatorului să verifice exactitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal;

        2. prelucrarea este ilegală, dar nu doriți ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal, solicitând doar restricționarea utilizării lor;

        3. în situația în care operatorul nu mai are nevoie de datele dumneavoastră cu caracter personal pentru prelucrarea lor în scopurile menționate mai sus, dar dumneavoastră solicitați datele pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanța sau

        4. dumneavoastră v-ați opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care se verifica dacă temeiurile legitime ale operatorului prevalează asupra drepturilor persoanei vizate;

      10. Dreptul de a va retrage consimțământul pentru prelucrare, când prelucrarea este bazată pe consimțământul dumneavoastră, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pana la momentul retragerii consimțământului;

      11. Dreptul de a va opune cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal din motive legate de situația dumneavoastră particulară, atunci când prelucrarea este întemeiată pe un interes legitim si să vă opuneți în orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct, inclusiv creării de profiluri;

      12. Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatizată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează în mod similar într-o măsura semnificativă;

      13. Dreptul la portabilitatea datelor, si anume dreptul de a primi datele dumneavoastră cu caracter personal, pe care le-ați furnizat operatorului într-un format structurat, utilizat în mod curent si care poate fi citit automat si dreptul de a transmite aceste date către un alt operator, în situația în care prelucrarea se face în baza consimțământului dumneavoastră sau executarea unui contract si este efectuată prin mijloace automate;

      14. Strict în legătura cu exercitarea drepturilor legate de prelucrarea datelor cu caracter personal precum si cu privire la orice alte aspecte legate de protecția datelor, participanții se pot adresa printr-o cerere scrisă, datată şi semnată la adresa - Bucuresti, Strada Coralilor nr.22, Clădirea Infinity, etajul 1, Oval B, Sector 1 sau prin transmiterea acesteia la adresa de e-mail: privacy@petrom.com în atenția Responsabilului cu Internal Protecția Datelor

      15. Dreptul de a depune o plângere în fata Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) si dreptul de a vă adresa instanțelor de judecata competente.

    15. În calitate de persoană vizată, Abonatul își poate exercita drepturile sus menționate față de Promotor prin completarea formularului disponibil la https://www.omv.ro/ro-ro/omv-inromania/nota-de-informare , respectiv https://www.petrom.ro/ro-ro/nota-de-informare sau contractând Responsabilul OMV Petrom Marketing SRL pentru protecția datelor la adresa de e-mail: privacy@petrom.com sau la adresa poștală a Promotorului, prezentată în preambulul acestui document.

    16. Promotorul protejează datele cu caracter personal împotriva divulgării către persoane neautorizate, a altor tipuri de divulgare, a pierderii sau a modificării neautorizate, prin adoptarea unor măsuri tehnice ܈și organizaționale relevante

    17. Dacă Utilizatorul își exprimă consimțământul privind prelucrarea datelor legate de locația dispozitivului său, funcția de localizare a celei mai apropiate stații de alimentare va fi activată, nu doar în funcție de distanta, ci și în funcție de serviciile și bunurile oferite de stația de alimentare respectivă. În acest caz, pentru a asigura obținerea celor mai bune rezultate, trebuie activată funcția GPS pe dispozitivul Utilizatorului. Aceste informații sunt utilizate exclusiv pentru localizarea celei mai apropiate stații de alimentare, și sunt stocate și reținute exclusiv pe dispozitivul Utilizatorului.

    18. Utilizatorul poate folosi funcția de salvare / stocare a altor carduri de fidelitate ale altor promotori / retaileri – salvând / încărcând un cod EAN specific. OMV nu înregistrează informațiile aferente tranzacției sau alte informații legate de programele de fidelitate ale altor promotori / retaileri. Informațiile procesate (codul EAN) sunt utilizate exclusiv pentru utilizarea unui card de fidelitate la un anumit furnizor, și sunt stocate și memorate exclusiv pe dispozitivul Utilizatorului.

    19. nformații detaliate privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru clienții Stațiilor de alimentare OMV sunt prezentate în Politica generală privind prelucrarea datelor cu caracter personal (Politica de confidențialitate), disponibilă la https://www.omv.ro/ro-ro/omv-in-romania/notade-informare.

  10. Dezactivarea Utilizatorului și încetarea Aplicației Car Home

    1. Pe baza unor motive întemeiate (ca de exemplu o suspiciune rezonabilă privind încălcarea de către un Utilizator a Condițiilor de utilizare) care afectează utilizarea Aplicației, OMV poate dezactiva Utilizatorul. Dezactivarea Utilizatorului conduce de asemenea la dezactivarea contului Utilizatorului, iar Utilizatorul nu va mai putea utiliza Programul Car Home și anumite funcții ale Aplicație

    2. Dezactivarea Aplicației Car Home, împreună cu justificarea relevantă, vor fi comunicate de OMV către Utilizator prin e-mail. Aplicația va fi dezactivată pentru perioada de timp necesară pentru clarificarea situației

    3. După clarificarea situației, OMV va analiza concluziile investigației și:

      1. . va permite Utilizatorului să își restaureze contul;

      2. va interzice Utilizatorului să utilizeze Aplicația Car Home în cazurile menționate în secțiunea 10.6 ܈ și va comunica motivul prin e-mail.

    4. Aplicația este utilizată în mod voluntar, iar Utilizatorul poate dezinstala Aplicația Car Home de pe dispozitivul său în orice moment, fără justificare. Revocarea consimțământului pentru Condițiile de utilizare sau Condițiile Programului de fidelitate Car Home va conduce la anularea Aplicației

    5. Pentru informații suplimentare legate de încetarea abonamentului la Programul Car Home, a se vedea Condițiile pentru Programul de fidelitate Car Home, disponibil în Aplicație și pe siteul web www.omv.ro.

    6. Furnizorul de servicii poate interzice imediat accesul unui Utilizator la Aplicația Car Home dacă Utilizatorul încalcă în mod grav sau repetat Condițiile de utilizare (după transmiterea unei notificări prealabile de către Furnizorul de servicii), în special prin implicarea ilegală în modul de funcționare a Aplicației.

    7. Dacă Utilizatorului i se interzice, în baza secțiunii 10.6, utilizarea Aplicației Car Home, acest fapt împreună cu motivarea vor fi notificate Utilizatorului prin e-mail.

  11. Proprietate intelectuală

    1. Prin acordarea consimțământului privind Condițiile de utilizare, Utilizatorul convine că toate drepturile de autor, drepturile asupra mărcilor înregistrate sau nu, sau a altor proprietăți intelectuale legate de Aplicație care nu sunt rezervate unei alte persoane în baza unor alte reglementări sau licențe, aparțin Furnizorului de servicii ܈și fac subiectul reglementărilor legale relevante

    2. Se interzice însușirea acestor drepturi de proprietate intelectuală sau utilizarea serviciilor și funcțiilor Aplicațiilor în alte scopuri decât cele prevăzute în mod expres în Condițiile de utilizare sau în Condițiile pentru Programul de testare Car Home. Utilizatorul este exclusiv responsabil si va răspunde pentru toate daunele provocate Furnizorului de servicii prin utilizarea numelui sau mărcilor comerciale asociate Aplicației sau a altor drepturi de proprietate intelectuală ale Furnizorului de servicii fără consimțământul Furnizorului de servicii sau cu încălcarea Condițiilor de utilizare.

    3. Conţinutul furnizat prin intermediul soluției Car Home, structura, design-ul, logo-ul şi siglele conţinute de acesta sunt deţinute de către Operator şi sunt obiectul drepturilor de autor şi al altor drepturi de proprietate intelectuală în conformitate cu legislaţia română. Conţinutul soluției i-Asigurare include, dar fără a se limita la, toate codurile sursă, bazele de date, măsurile de funcţionalitate, softwareul, design, fişiere audio, video, text, fotografii şi grafică.

    4. TConţinutul Aplicației este oferit "CA ATARE" pentru informarea şi numai pentru uzul personal al utilizatorului şi nu poate fi folosit, copiat, reprodus, republicat, încărcat, distribuit, transmis, difuzat, afişat, vândut, licenţiat sau altfel exploatat în orice fel de alte scopuri, fără acordul prealabil scris al proprietarului. Recuperarea sistematică de date sau alt conţinut din soluția i-Asigurare pentru a crea sau compila, direct sau indirect, o colecţie, compilaţie, bază de date sau un director, fără permisiunea prealabilă scrisă din partea Operatorului este interzisă.

    5. Operatorul nu transferă drepturile sale de proprietate asupra aplicatiei Car Home. Operatorul păstrează toate drepturile de proprietate intelectuală aferente. Nu este permis să redistribuie, să vinda, să decompileze, să foloseasca procesul de reverse engineering, să dezasambleze sau să aduca în orice alt mod Aplicatia la o forma perceptibilă omului.

    6. Nicio dispoziție din prezentul Acord nu va fi interpretată ca acordând, implicit sau în orice alt fel, vreo licență sau vreun drept asupra oricărui brevet sau oricărei mărci comerciale semnate OMV Petrom Marketing S.R.L. Este interzis ca Utilizatorul să modifice, să copieze, să publice, să reproduca, să vinda sau să comercializeze în vreun fel această soluție sau orice informație asociată cu aceasta

  12. Prevederi generale ܈și finale

    1. generale ܈și finale 12.1. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a actualiza și de a modifica Condițiile de utilizare în orice moment. Aceste modificări vor fi notificate în prealabil Utilizatorilor prin Aplicație.

    2. Condițiile de utilizare noi sau actualizate vor intra în vigoare la data menționată în notificare, însă în orice caz nu mai devreme de 14 (paisprezece) zile de la data notificării; modificările tehnice sau informaționale și modificările care nu afectează poziția Utilizatorilor pot fi implementate întrun interval mai scurt

    3. Dacă Utilizatorul nu este de acord cu noile Condiții de utilizare, acesta poate dezinstala Aplicația Car Home de pe dispozitivul său.

    4. Prezentele Condiții sunt disponibile în Aplicație și pe site-ul web www.omv.ro pe întreaga durată a Programului de fidelitate Car Home.

    5. Reclamațiile legate de Aplicația Car Home trebuie transmise prin poștă la adresa de corespondență a Furnizorului de servicii sau transmise electronic la adresa de e-mail: linia.albastra@petrom.com . Pentru fiecare reclamație se va transmite un răspuns în termen de 14 (paisprezece) zile privind acceptarea sau respingerea sa motivată, prin scrisoare recomandată sau email la adresa Utilizatorului menționată în reclamație.

    6. Cazurile care nu sunt reglementate de Condițiile de utilizare sunt guvernate de legislația română, în special de Codul Civil și de OG 21/1992 privind protecția consumatorului, cu modificările ulterioare.

    7. Furnizorul de servicii și Utilizatorul vor încerca să soluționeze pe cale amiabilă toate disputele ivite în legătură cu utilizarea Aplicației Car Home.

    8. În cazul apariției unei dispute între Furnizorul de servicii ܈și Utilizator în calitate de consumator, care nu este soluționată amiabil în termen de treizeci (30) de zile, Abonatul, în calitate de consumator, poate înainta o cerere de soluționare instanței de judecată competente.

    9. Promotorul nu va răspunde pentru disponibilitatea ܈și funcționarea serviciilor Internet, ܈si nici pentru problemele tehnice întâmpinate în transmiterea datelor prin Internet sau în transmiterea datelor cu ajutorul altor dispozitive electronice. Promotorul nu este responsabil pentru transmiterea mesajelor e-mail de verificare ܈și nici pentru problemele tehnice care pot fi asociate acestor mesaje email. Dacă Abonatul nu primește un mesaj e-mail de verificare, el trebuie să:

      1. verifice dacă este înregistrat cu o adresă de e-mail corectă

      2. verifice folderul SPAM din contul său de e-mail;

      3. solicite re-transmiterea mesajului e-mail de verificare;

      4. contacteze Promotorul folosind datele de contact din secțiunea 12.4 a Condițiilor.

  13. Utilizatorul accepta sa adere la Termenii si conditiile Car Home

    1. Utilizatorul confirma ca a citit si acceptat acesti Termeni si conditii. folosirea Aplicatiei de catre Utilizator implica acceptarea neconditionata a acestor Termeni si conditii.

    2. In cazul in care nu sunteti de acord cu acesti Termeni si conditii, va rugam sa aceasta Aplicatie.